Som ejer af en ejendom er det i sidste ende dig, der hæfter for regningen, hvis ikke din lejer betaler.
Få overblikket over dine regninger, følg dit forbrug og tilmeld dig betalingsservice.
Hvad koster vandet, og hvad betyder de forskellige poster på din regning?
Skal du flytte, skal det meldes til os, så vi kan lave en slutopgørelse på dit forbrug.
Få svar på de oftest stillede spørgsmål omkring ejer/lejer-forhold.
Find svar på de mest stillede spørgsmål vedrørende vores alarmservice.
Se om vi midlertidigt har lukket for vandet på din adresse.
Med en betalingsserviceaftale er du sikker på at få betalt din regning i rette tid.
Her kan du finde offentlige og gamle dokumenter fra byggesager på din ejendom.
Få direkte besked om driftforstyrrelser og større projekter i dit nærområde.
Oplever du en driftsforstyrrelse i dit område, kan du anmelde den her. Akut behov for hjælp? Kontakt os på tlf. 9999 2299.
Hvis du utilsigtet har haft et ekstra stort vandforbrug på grund af en installation, kan du søge refusion.
Har du brug for at afbryde forbindelsen til regn- og spildevand enten permanent eller midlertidig?
Har du brug for at afbryde forsyningen af drikkevand enten permanent eller midlertidig?
Du kan søge om dispensation for separering på egen grund, hvis en separering vil medføre omfattende anlægsarbejde.
På vores digitale kort kan du få et overblik over kloakrørene i Herning kommune og finde din stophane.
Få overblikket over dine regninger, følg dit forbrug og tilmeld dig betalingsservice.
Hvad koster vandet, og hvad betyder de forskellige poster på din regning?
Skal du flytte, skal det meldes til os, så vi kan lave en slutopgørelse på dit forbrug.
Få svar på de oftest stillede spørgsmål omkring ejer/lejer-forhold.
Find svar på de mest stillede spørgsmål vedrørende vores alarmservice.
Se om vi midlertidigt har lukket for vandet på din adresse.
Med en betalingsserviceaftale er du sikker på at få betalt din regning i rette tid.
Få direkte besked om driftforstyrrelser og større projekter i dit nærområde.
Oplever du en driftsforstyrrelse i dit område, kan du anmelde den her. Akut behov for hjælp? Kontakt os på tlf. 9999 2299.
Hvis du utilsigtet har haft et ekstra stort vandforbrug på grund af en installation, kan du søge refusion.
Har du brug for at afbryde forsyningen af drikkevand enten permanent eller midlertidig?
På vores digitale kort kan du få et overblik over kloakrørene i Herning kommune og finde din stophane.
Få overblikket over dine regninger, følg dit forbrug og tilmeld dig betalingsservice.
Hvad koster vandet, og hvad betyder de forskellige poster på din regning?
Skal du flytte, skal det meldes til os, så vi kan lave en slutopgørelse på dit forbrug.
Få svar på de oftest stillede spørgsmål omkring ejer/lejer-forhold.
Se om vi midlertidigt har lukket for vandet på din adresse.
Med en betalingsserviceaftale er du sikker på at få betalt din regning i rette tid.
Få direkte besked om driftforstyrrelser og større projekter i dit nærområde.
Oplever du en driftsforstyrrelse i dit område, kan du anmelde den her. Akut behov for hjælp? Kontakt os på tlf. 9999 2299.
Har du brug for at afbryde forbindelsen til regn- og spildevand enten permanent eller midlertidig?
Du kan søge om dispensation for separering på egen grund, hvis en separering vil medføre omfattende anlægsarbejde.
På vores digitale kort kan du få et overblik over kloakrørene i Herning kommune og finde din stophane.
Derfor er det blandt andet meget vigtigt, at du altid husker at melde det til os, når en af dine lejere flytter. Det gør du nemt på vores kundeportal Min Side, som du finder link til her på siden. Du finder også info om betalingsservice, driftsforstyrrelser og typiske udlejer/lejer spørgsmål.
Fandt du ikke det, du søgte, er vores kundeservice kun et klik væk.