Nyhed
Opdatering af software betyder nedetid på kundeportal og alarmservice
15. maj 2024
Den software, der styrer vores afregningssystem, står foran en større opgradering. Opgraderingen er temmelig omfattende og forventes derfor at foregå hele uge 21. Da vores afregningssystem er ”motoren” i vores kundeportal og alarmservice, betyder opgraderingen desværre, at du som kunde bliver berørt.
Kundeportalen Min Side vil ikke være tilgængelig fra fredag den 17. maj kl. 10 til og med mandag den 27. maj.
Alarmservice er nede fra fredag den 17. maj, kl. 10 til og med mandag den 27. maj. Det betyder, at du ikke vil modtage en sms ved brud eller lækage i denne periode.
Vores kundeservice er åben i almindelig telefontid i hele uge 21 på tlf. 9999 2299. De har dog også begrænset adgang til systemet og kan derfor f.eks. ikke lave flytninger, danne nye afregninger osv. Vi opfordrer derfor til, at du sender en mail til info@herningvand.dk med din forespørgsel. Så vender vi retur til dig, så snart systemet er oppe at køre.