Nyhedsarkiv >Systemopdatering sætter grus i maskineriet hos Kundeservice den 3. og 4. juli

Nyhed

Systemopdatering sætter grus i maskineriet hos Kundeservice den 3. og 4. juli

herning vand prikker

2. juli 2025

Torsdag den 3. juli og fre­dag den 4. juli tager det system, der hol­der styr på blandt andet afreg­ning og alar­mer, en kort svøm­me­tur i opda­te­ring­s­land. Det bety­der, at vores kun­de­ser­vi­ce i de dage desvær­re er lidt min­dre fly­den­de end nor­malt, og at alarm­ser­vi­ce er helt ude på det dybe vand.

Vi er selv­føl­ge­lig sta­dig klar ved tele­fon og mail – men vi kan ikke sva­re på alt med det sam­me. Til gen­gæld lover vi at ven­de til­ba­ge hur­tigst muligt med svar, så snart syste­met er tørt igen i uge 28.

Vores alarm­ser­vi­ce, der sen­der sms ved unor­malt for­brug, har taget både våd­dragt og øre­prop­per i brug og er helt ude af drift, ind­til syste­met er oppe igen.

Den gode nyhed? Vandet hjem­me hos dig løber, som det skal. Der er sta­dig rent og friskt drik­ke­vand i hanen, og spil­de­van­det bli­ver hånd­te­ret helt som normalt.

Tak for din tål­mo­dig­hed – vi glæ­der os til at være helt opda­te­re­de og fuldt til­gæn­ge­li­ge igen.