Er du vores nye it-medarbejder?

Stilling ved Herning Vand

Er du skarp til IT? Er du god til at samarbejde og koordinere på tværs af afdelinger og samarbejdspartnere? Har du gode formidlingsevner? Så er du helt sikkert vores nye it-medarbejder.

Hvem er vi

Hos Herning Vand ønsker vi at styrke koordineringen af it-området. Både drift, support og hosting købes hos en ekstern samarbejdspartner.  Samtidig ønsker vi at forbedre medarbejdernes brug af it. Det skal ske både ved undervisning, sidemandssupport og en it-support, der er synlig og nærværende.  Gennem din erfaring vil du få mulighed for at præge udviklingen af it-området i virksomheden.

Hos Herning Vand vil du opleve tillidsbaserede rammer med reel indflydelse på opgaver og mulighed for at følge opgaver til dørs.

Hvem er du

  • Betydelige it-kompetencer
  • Overblik, ordenssans og er struktureret
  • Gode formidlingsevner og kommunikationsevner
  • Gode samarbejdsevner
  • Vilje til at udfordre vanetænkningen på en konstruktiv måde – også overfor ledelsen
  • Et servicemindet sind
  • Gode evner til at sætte dig ind i ny teknologi
  • Humor

Erfaring med support/helpdesk, Office 365, Citrix og SharePoint vil blive vægtet højt. Kendskab til SQL-servere er også en fordel.

Jobbet

Vi anvender en lang række forskelligartede applikationer og løsninger, såvel tekniske som administrative. Pt. anvender vi Citrix som platform. Vi anvender Office 365 og bruger SharePoint til dokumentarkiv, Intranet, kontraktsstyring, HR og projektstyring.

Support og daglige opgaver

  • Indkøb, opsætning og styring af hardware (computere, tablets og telefoner)
  • Support på it-problemer, der kan løses in-house
  • Opfølgning på it-problemer, der overdrages til servicedesk
  • Runderinger I virksomheden for at afdække problemer og udfordringer

Uddannelse og træning

  • Undervisning, ”lektiecafe” o.l., eksempelvis i forhold til optimal brug af Office 365 og SharePoint

Koordinering

  • Koordinere ændringer, der foretages af vores forskellige softwareleverandører
  • Koordinering med hostingpartneren, herunder opfølgning på åbne sager i servicedesk, deltagelse i opfølgningsmøder og gennemgang af rapporter fra hostingpartneren.
  • Kontraktstyring af hostingpartneren, herunder gennemgang af fakturaer
  • Opbygning og vedligeholdelse af systemdokumentation og licensdokumentation
  • Deltagelse i arbejdsgrupper vedrørende implementering af nye it-værktøjer.
  • Vedligeholdelse af it-sikkerhedspolitik og tilhørende retningslinjer.

Udvikling

  • Planlægning og rapportering af årlig 360 graders analyse, som både har fokus på it-sikkerhed og it-udvikling.

Ad hoc opgaver:

Vi planlægger pt. et udbud af drift, support og hosting. Du vil blive en del af dette arbejde.

 Hvad kan vi tilbyde dig

  • En spændende arbejdsplads med særdeles gode muligheder for faglig og personlig udvikling
  • Gode kollegaer i et uformelt arbejdsklima

Jobbet er tænkt som en fuldtidsstilling, men for den rette person er der mulighed for tilpasning af opgaverne, hvis du ønsker deltid.

Ansøgning

Du kan få yderligere information om stillingen ved at kontakte administrationschef Poul Schlosser på tlf. 3010 2007.

Vi gør opmærksom på, at der bliver anvendt personlighedstest i forbindelse med ansættelsesproceduren.

Du kan søge jobbet ved at sende en ansøgning og CV til AktivPersonale A/S, att. Steen Steensgaard Andersen på mail: steen@aktivpersonale.dk

Ansøgningsfrist 16. juni 2019

Ansættelsessamtaler vil finde sted uge 25